منتدى المدونين واصحاب المواقع
يمكننا الرد على تساؤلاتكم وطرح مواضيع تفيدكم ..
مرحبا بكم


نجوم اف ام

الجمعة، ٢٨ سبتمبر ٢٠٠٧

ارسل موقعك لمحركات البحث

قم بارسال الموقع دوريا كل شهر مثلا

ارسل موقعك لمحركات البحث مجانا
URL:
E-mail:
من مدونة اجلوكو هيتس
Default EnginesAdditional Engines
AtomicBot
Burf
Claymont
FyberSearch
Google
Google-ca
Google-fr
ScrubTheWeb
SplatSearch
Subjex
Unasked
Walhello
Abacho (.de)
Acoon (.de)
BigFinder
ExactSeek
OnSeek
SearchEngine
SearchSight
SearchWarp
WebWizard




مواضيع مشابهة



Widget by Hoctro | Jack Book

4 comments:

fr3oon يقول...

السلام عليكم

على فكره دخلت على مدونتكم قبل كده

لكن بجد مسحتش انها مفيده الا المره دى النهارده

انا كنت عاوز اعرف طريقة وضع الممدونات المشابهه فى كل تدوينة اللى موجوده عندكم

ياريت تردوا عليا وانا هتابع التدوينة دى

وده برضه ايميلى جزاكم الله خير

admin@fr3oon.net

fr3oon يقول...

السلام عليكم

شكرا على سماحكم لى بظهور تعليقي

ولكن كان نفسى اتعلم منكم واستفيد

وان تساعدونى على السؤالى اللى كنت محتاجكم فيه

ولكن الحمد لله ايضاً انا عرفت الطريقة من موقع اجنبي

وكان نفسى اتعلم من شخص عربي مثلى :(

شفت الاجانب علمونى وانتم لأ :(

ولكن اتمنى لكم دوماً التوفيق يا اجمل مدونة واستفدت ايضاً منكم بعض الحاجات

ولكنى اتمنى وضع الشروحات والتدوينات بشرح اكبر وطرق اكثر لكى يستفيد الجميع

Abdelrahman Ellithy يقول...

هذه الطريقة معقدة بعض الشئ
لذا ساقوم بشرحها بالتفصيل في موضوع على منتدانا الجديد
اعذرني اخي على عدم الشرح في الرد ..

fr3oon يقول...

شكرا يا ليثى على مرورك الكريم

وربنا يقويك على شرحها ويجازيك خير

وانا معجب بشغلك بصراحة فى كل المدونات

بالتوفيق :)

سبحان الله وبحمده سبحان ربي العظيم

اللهم اتنا في الدنيا حسنة وفي الاخرة حسنة وقنا عذاب النار